Martine de Kock versterkt account bij Burst

Martine de Kock (30) gaat aan de slag als Account Manager bij Burst. Was Account Manager bij Publicis.

05 JUNI 2014, AMSTERDAM
Samenvatting
Martine begon zes jaar geleden bij reclamebureau Publicis als trainee waar zij is doorgegroeid tot Account Manager. Bij Publicis was zij onder andere betrokken bij campagnes voor klanten als Nederlandse Hartstichting, Nestlé, Oranje Fonds, Randstad en L'Oréal. Bij Burst gaat ze zich inzetten voor reclame- en mediabureaus en merken als Mentos, RTL Nederland en PepsiCo. De Kock: “ik maak bewust de overstap naar online, omdat de interactieve wereld niet eens meer is 'waar we naartoe gaan', maar waar we nu zijn.”

Jop Bröcker (Burst): “Wij zijn erg blij met de komst van Martine. Met haar achtergrond en ervaring is zij een waardevolle aanvulling als sparringpartner bij onze nauwe samenwerking met reclamebureaus en klanten. We verwachten met haar bijdrage aan grensoverschrijdend werk de sterke groei van Burst voort te kunnen zetten.”

Citaten
"Ik maak bewust de overstap naar online, omdat de interactieve wereld niet eens meer is 'waar we naartoe gaan', maar waar we nu zijn." Martine de Kock
"Wij zijn erg blij met de komst van Martine. Met haar achtergrond en ervaring is zij een waardevolle aanvulling als sparringpartner bij onze nauwe samenwerking met reclamebureaus en klanten. We verwachten met haar bijdrage aan grensoverschrijdend werk de sterke groei van Burst voort te kunnen zetten." Jop Bröcker