Internetbureau Yes2web gaat verder als Burst

Een bekende naam in het online landschap verdwijnt, vanaf 1 februari gaat Yes2web verder onder de nieuwe naam: Burst.

29 JANUARI 2014, ROTTERDAM
Samenvatting

Per 1 februari 2014 zal internetbureau Yes2web haar naam veranderen in Burst. De wijziging is een gevolg van de sterke groei de afgelopen jaren en de verdere internationalisering. “Wij geloven erin dat deze naam nog beter onze ambitie weergeeft" aldus Hans Maltha, managing partner Yes2web. Burst werd tweemaal op rij (2012 + 2013) één van de snelst groeiende internetbureaus in de EMEA (Europa, Midden-Oosten en Afrika) volgens de Deloitte Fast 500. “Groei is voor ons geen doel, maar geeft wel aan dat we op goede weg zijn met grensoverschrijdende oplossingen voor onze klanten”

Burst werkt onder andere voor klanten als: RTL Nederland, Snack-a-jacks, Quaker Cruesli, DELTA NV, Stichting Batterijen en veel reclame- en mediabureaus.

Citaten
"Groei is voor ons geen doel, maar geeft wel aan dat we op goede weg zijn met grensoverschrijdende oplossingen voor onze klanten." Hans Maltha
"Wij geloven erin dat deze naam nog beter onze ambitie weergeeft." Hans Maltha