359090 sander la r prco bdfc87 original 1594646103

Per 1 juli 2020 is Sander La Rivière gestart met zijn nieuwe functie binnen Burst; die van Creative Director. Hiermee is hij onderdeel van het Management Team van Burst. Sander is al sinds 2017 werkzaam bij Burst als Art Director. Daarvoor werkte Sander o.a. vier jaar als Art Director bij Emakina NL.

Hans Maltha over de promotie: "Sander heeft zich vanaf zijn start in 2017 direct onmisbaar gemaakt voor Burst. Hij is bevlogen in zijn vakgebied; echt iemand op wie we kunnen bouwen als team en hetzelfde geldt voor onze klanten. Zijn ideeën zijn altijd goed doordacht, het klopt gewoon vanuit de kern. Hij heeft uitstekend werk gedaan voor de rebranding van Largo, was lead creative voor het nieuwe platform van Baderie en houdt zich voor Looye en Verno al lange tijd bezig met de branding en merkpositionering. Sander heeft de afgelopen maanden een versnelling in zijn ontwikkeling doorgemaakt die niet te missen was."

Sander over zijn promotie: “Wij zijn een bureau dat - naast een technisch hart - strategisch, conceptueel en creatief sterk is. We beginnen bij het begin: wat is de uitdaging waarvoor de klant bij ons aanklopt? We kijken naar welk(e) inzicht(en) we daar aan kunnen koppelen; de strategie. En dan pas komt het idee, het concept. Ik kijk uit naar het verstevigen van de positie van Burst als strategisch en creatief partner voor onze klanten. En naar het maken van mooie, goed uitgedachte digitale ervaringen. Mijn credo is dat iedereen creatief is, niet alleen de designers. We zijn bij Burst juist succesvol door die combinatie van conceptuele denkers en sterke technische mensen; de linker- en rechter hersenhelft. Zo maken we digitale ervaringen, die kloppen. Dat is magisch."