325220 20190902%20 %20mt%20 %20burst%20 %20rectangle%20 %20web ef6a22 original 1564136235

v.l.n.r.: Patrick Boom, Hannes van Raaij, Hans Maltha en Jeroen van den Berg

Burst breidt Management Team uit met Hannes van Raaij

Per 2 september start Hannes van Raaij als Executive Creative Director bij het Rotterdamse digitale bureau Burst. In deze rol is hij verantwoordelijk voor business innovatie, strategie en creatie voor alle huidige en toekomstige opdrachtgevers. Hij zal de uitgebreide ervaring en expertise die hij opgedaan heeft bij aansprekende digitale bureaus als Lost Boys, Clockwork en Triple inzetten om de verdere uitbouw van Burst te versnellen.

Van Raaij (40 jaar) zal zich bezig gaan houden met de begeleiding van business innovatie en ontwikkeling van nieuwe proposities voor bestaande en nieuwe opdrachtgevers van Burst. Het bureau, dat een duidelijke focus heeft op innovatie en transformatie, heeft mooie partnerships met (inter)nationale merken als Baderie, Chupa Chups, Davidoff, Knauf Aquapanel, Natuurmonumenten en Unilever Food Solutions.

Samen met Jeroen van den Berg (Head of Production & Operations), Patrick Boom (CCO) en Hans Maltha (CEO) wordt Van Raaij medeverantwoordelijk voor de verdere internationale uitbouw van Burst.

Hannes van Raaij: ‘Wij kennen elkaar al geruime tijd en het voelt voor mij heel goed om toe te treden tot het Management Team van Burst. Ik kijk vol enthousiasme uit om samen met het talentvolle team de groeiambities te realiseren en succes te blijven creëren voor onze opdrachtgevers. Daarnaast ben ik dankbaar dat ik de kans krijg om binnen Burst mijn ambitie om te ondernemen mag verwezenlijken.

Hans Maltha (CEO, Burst) vult aan: 'Burst kan de strategische en creatieve slagkracht van Hannes goed gebruiken in de volgende stap van het bureau. Naast zijn ervaring met het aansturen van teams, is hij gewend om digitale producten en diensten te ontwikkelen voor (internationale) opdrachtgevers. Het aantrekken van Hannes is een logische stap, die ons gaat helpen onze groei te versnellen. We halen iemand in huis die onze opdrachtgevers verder gaat helpen met het behalen van hun digitale ambities en meebouwt aan de verdere internationale expansie van ons bureau.'

Burst helpt haar opdrachtgevers succesvol te zijn én te blijven in dit digitale tijdperk. We creëren daarvoor altijd oplossingen voor de lange termijn’. ‘Samenwerken als partner, vooruit kijken en slimme digitale antwoorden vinden op huidige en toekomstige business uitdagingen’ vervolgt Patrick Boom (CCO, Burst). ‘Daarnaast is het fijn om wederom met Hannes samen te mogen werken!