306226 baderie persbericht  main v1 b5e413 original 1552460846

Burst is na een uitgebreide marktoriëntatie gekozen als digitaal partner voor Baderie

Baderie heeft na de bepaling van de nieuwe marketingcommunicatiestrategie, Burst gekozen als digitaal partner. Na het definiëren van de totale digitale klantreis is het eerste concrete wapenfeit van de samenwerking de nieuwe Baderie.nl, die voor deze zomer online verschijnt. Het doel van de nieuwe website is om potentiële en bestaande klanten de optimale Baderie ervaring te bieden.

Baderie, onderdeel van IGM, bestaat sinds 1979 en is met 48 filialen, één van de succesvolste formules in badkamers, sanitair en wellness van Nederland. Elke Baderie showroom heeft haar eigen vakmensen in huis, die alles van A tot Z realiseren. Het ontzorgen van de klant staat hierbij centraal.

De komende jaren zal op basis van een digitale roadmap de verschillende digitale touchpoints doorontwikkeld worden. Op basis van (klant)data zullen nieuwe inzichten worden verkregen en gebruikt om de verschillende touchpoints te optimaliseren. Op die manier kunnen we (potentiële) klanten zo goed mogelijk met de diensten en mogelijkheden van Baderie kennis laten maken.

“We zijn erg blij met het partnership met Baderie! Door de juiste inzet van data, creativiteit en technologie verwachten wij een grote impact te maken op de gebruikerservaring en daarmee de business van Baderie.”

Patrick Boom (CCO, Burst)

“Vanaf het eerste moment bleek dat Burst goed in staat was onze nieuwe strategie te vertalen in een digitale strategie. Met de nieuwe website zijn we beter dan ooit in staat gekwalificeerde leads te leveren aan onze filialen. Door de geïntegreerde aanpak verwachten wij met elkaar mooie stappen te zetten.”

Tessa Post (Marketing Communicatie Manager, IGM)