294527 burst suzanne%20 %20groot 2400e0 original 1540820466

Suzanne van Ham van HEINEKEN International treedt toe in management Burst

Per oktober is Suzanne van Ham begonnen als Head of Operations bij digital agency Burst. Als Head of Operations is Van Ham verantwoordelijk voor het verder klaarstomen van de gehele operatie om de verdere groei van Burst nog meer te versnellen.

Burst steekt haar ambities niet onder stoelen of banken. Burst groeit. Schaalbare processen en systemen zijn hierbij extra belangrijk. Suzanne van Ham heeft inmiddels ruime ervaring opgedaan op dit gebied in haar voorgaande rollen bij zowel HEINEKEN International als RTL Nederland. In haar carrière heeft zij altijd gewerkt in het digitale landschap op het snijvlak tussen business en techniek, zonder hierbij het team uit het oog te verliezen. Dit heeft ze zowel aan klant- als bureauzijde gedaan. Altijd rekening houdend met het aanwezige talent.

“Ik ken Burst al heel lang, waarin ik in diverse rollen heel prettig met ze heb samengewerkt. Zowel qua mens als op inhoud voel ik een enorme klik. Het Burst management team ken ik persoonlijk goed, en ik heb enorm veel zin om dit team te versterken. Mijn kracht ligt in het zorgdragen voor een strakke operatie met duidelijke rollen en afspraken waarin teams floreren. Burst is een bureau met veel jong talent, waar ik graag mee aan de slag ga om het beste in ze naar boven te halen.”

Suzanne van Ham (Head of Operations, Burst)

“Wij zijn blij dat we met Suzanne ons management team nog verder versterken. Met de komst van Patrick Boom als CCO eerder dit jaar hebben we een sterk team staan om onze ambitieuze groeiplannen verder te realiseren. Suzanne heeft een bewezen track record in het neerzetten van ijzersterke operaties voor grote organisaties, zonder het team en de mens hierbij uit het oog te verliezen. We kijken ernaar uit om met haar de volgende stappen te zetten!”

Hans Maltha (CEO, Burst)