251768 burst linkad 2405 613f4b original 1498206988

Burst breidt uit in meters, om groei te faciliteren

Rotterdam, 23 mei 2017 - Burst verhuist naar dubbel zo grote locaties én trekt meerdere zwaargewichten aan om haar groeiambitie te faciliteren.

Nieuwe kantoren

Door de groei van het afgelopen jaar is Burst Amsterdam verhuisd naar een nieuw kantoor in Amsterdam Noord. Per 1 juli zal ook het hoofdkantoor in Rotterdam verhuizen naar een nieuwe, grotere locatie. Burst zal zich naast Fabrique en DEPT in hartje Rotterdam vestigen in het gebouw Central Post.

Senioriteit

Thomas Hamer is begonnen als Digital Strategist. Hiervoor werkte hij bij onder andere TamTam, Mirabeau en Tribal DDB voor klanten als Leaseplan, ING, Waternet en Nutricia. Hij is bij Burst verantwoordelijk voor onder andere Natuurmonumenten, Superunie, Takeda en Hero Group.

Annemieke Blank is als Operational Change Manager aangesteld. Hiervoor vervulde zij dezelfde rol bij onder andere Born05, YouWe en DigitasLBi.

Developers

Het development team groeit met drie personen. Debbie Agnes is begonnen in de rol van Creative Developer. Hiervoor werkte zij bij Fabrique. Ruben Meines start eveneens als Creative Developer en wisselt MediaMonks Buenos Aires in voor Burst. Marcos López Cruz, nu nog werkzaam als Drupal Developer bij Everis in Spanje, komt vanaf eind juni het team versterken.

“We zijn blij dat we deze ervaren mensen hebben kunnen aantrekken om zo onze klanten nog beter te kunnen servicen. De nieuwe kantoren zullen helpen onze groei verder te faciliteren, we verdubbelen ruim in vierkante meters.”, aldus Hans Maltha (CEO, Burst).

“Maar we zijn nog niet klaar!”, vervolgt Martine de Kock (Head of Operations, Burst). “We zoeken nog meer talent en willen eind dit jaar 15 nieuwe collega’s aan ons internationale team hebben toegevoegd".