235489 swinnen sandra a3ad51 original 1485933752

Burst stelt Sandra Swinnen als Head of Insights aan

Rotterdam, 01 februari 2017 - Eind vorig jaar is Sandra Swinnen bij Burst begonnen als Head of Insights. Zij is verantwoordelijk voor het uitbouwen van de insights afdeling binnen het digitale bureau.

Sandra was hiervoor Client Manager en Data Scientist bij Deloitte in Sydney. Zij was daar manager van verschillende analyse teams en verantwoordelijk voor het ontwikkelen van data gestuurde oplossingen binnen o.a. telecommunicatie, retail, verzekeraars en de publieke sector. Sandra was eerder werkzaam in de analyse sector bij Acxiom, Oxyma, Vodafone en Marketresponse.

"Bij Burst sturen we sterk op data en willen we de analyses niet alleen voor de platforms gebruiken die we voor onze klanten (door)ontwikkelen, maar onze klanten uitgebreider inzicht geven door meerdere databronnen te combineren” zegt Hans Maltha (CEO, Burst). “De data die wij verzamelen en analyseren moet voor de gehele bedrijfsvoering van onze klanten relevant zijn. Op dit moment passen wij dit toe op een aantal internationale accounts om onze klanten echt actionable insights te geven."

“Effectieve marketingstrategie wordt gedreven door data. Hiermee stel je de eindklant centraal. De integratie tussen diverse bronnen van klantgegevens en technologie is hierbij een vereiste. Hierdoor kan je data slim inzetten om je eindgebruikers op een doeltreffende en relevante manier te benaderen, inspelend op continue veranderingen in de markt”, zegt Sandra Swinnen (Head of Insights, Burst). “Door deze technieken kunnen onze internationale klanten nog beter inspelen op de lokale markten en zo hun marktaandeel vergroten.”